2011. július 24., vasárnap

Krémes

Mindkét lánc saját tervezés. A gyűrű Vezsuzsi mintája.

21 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Mind nagyon különleges ,nekem az első tetszik a legjobban,igazi különlegesség!

Erga írta...

Nagyon kis szépséges mindegyik!

Edina írta...

Csoda finomak!

Molnar Nusi írta...

Szuper mindegyik!!!!!!!!!!!
De nekem az első ami nagyon-nagyon tetszik!

Tiszi írta...

Nagyon tetszik az első medál! Annyira érdekes és szép. :)

Csíkocska írta...

Nagyon szép, és a név is találó!

Orsi írta...

Álomszépek!!! Milyen érdekes, nekem is az első medál tetszik a legjobban:-)

kkati írta...

Nagyon szép mind a három, de nekem is az első medál és a gyűrű tetszik legjobban.

tita írta...

Maravilloso,especialmente bonito.Besos

RaMary írta...

Az első nagyon tetszik, bár s nagyon klasszak!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

ÓÓÓ mind gyönyörű, de felső medálba belezúgtam!!

Vervian írta...

Hűűűűűűűű... Nem semmi ékszerek! Az ovális medálos nyakékbe beleszerettem!!! :-) Gyönyörűségesek!!!

Krisztina írta...

Nagyon szépek és azok a színek.........

Liza írta...

Csodaszépek! Az első medál a kedvencem!

Alma írta...

Finom-légies-habos ,ezek a szavak jutnak eszembe róla! Nagyon szép!

Lakota mágia írta...

Gyönyörű mindegyik, de az első medál az valami fantasztikusan szépséges!!!
:-)

Piky73 írta...

Mennyire jól illik a gyűrű mindkét lánchoz!!! Szuper hármas!!!

Molnar Nusi írta...

Nézz be hozzám, meghívlak egy játékra!

Perlen und Pinsel írta...

Very wonderful stones, and so beautiful worked!

tita írta...

Me encanta este anillo,me puedes decir donde encuentro el esquema.Besos

ARTCORE SILVER írta...

very elegant - simply beautiful!